Kanske de vänder nu..?

jag är lite imponerad faktiskt utav min Sigge.

Han lyckades dra ut sin sond imorse. Och trot eller ej, men pojken har en jädra aptit efter de. Jag har sen kl 12 idag gett han mat varje timme och då får han nappa så mkt som han orkar och de har vart mellan 20-25 ml/varje timme. Ja förutom när svärmor va här, då nappa han 35! Helt fantastiskt gjort utav han då han hade ätit 1 timme innan :P
Så jag ska då ta och påpeka för personalen på akis att han har mkt bättre aptit utan den förbannade sonden.

Säkertligen har den stört han när han ska nappa så han inte vill ha mat så ofta då.

Men känner jag personalen på akademiska så kommer sonden att åka dit igen på fredag...

Nu sover han så gott, men inatt tänker vi inte ge han mat varje timme, de räcker nog me 2-3 timmar i mellan, ska försöka få i han varje timme imorrn med om han vill.

Nu banne mig måste han gå upp i vikt.

Nå ja, svärmor och faster Ninni va här tidigare på fika, dom ville sno me han hem, men de kan dom gäärna få om/när han får kolik eller bara är allmänt jobbig :p Och svärmor som är så kär i Sigge tackar gärna ja på de!

På lördag ska vi ta vårt pick och pack och dra oss hem för att besöka folket i Storvreta. Finns några där som längtar att få träffa de lilla underverket :p

Nej nu ska ja försöka få min karl att slita sig från sin dator så vi kan se på veckans avsnitt av bonde söker fru! Måste passa på att få lite egen tid med Stoffe medans Sigge sover. På dagarna är de full rulle me Sigge och Stoffe som har fullt upp me att göra nån nytta utomhus innan snön kommer :p vad de är för nåt super viktigt vet ingen...
God natt på er alla!


Avtryck
Postat av: Nadia

Åh stackare =/ Kan tänka mig att man är misshandlad där ett par dagar.. Fattar dock inte hur magen kan dra ihop sig så snabbt, efter att ha varit så stor? Rätt häftigt. Hoppas ni har det bra & blir utskrivna imorn!

2011-10-20 @ 08:47:52
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: Nadia

Dom har öppnat precis vid Willys på kungsgatan. Fann mycket fint faktiskt, åk dit när du kan :)

2011-10-20 @ 14:59:15
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0