Inte okej.

Ja de är inte okej.

När mamma och pappa skapade mig så kunde dom väl gett mig lite bättre färdigheter att ärva. Typ som pappas "snickeri fingrar" och mammas "gröna fingrar" och "" Men ikke då.

jag fick inget av dera.

Inte okej.

Vad fick jag då? Joo, pappas envishet, pappas känsliga mage, pappas fula stortå, mammas fula lill tå, mammas längd, mammas extremt tjocka hår, nån virvel i skallen som förmodligen båda har...

ja som ni ser är de bara nackdelar jag fått.

Fördelarna som jag har, ja dom har ja väl fått av mig själv.

Mina bröder fick iaf pappas "snickar fingrar" men ingen av oss syskon har nog fått dom här "gröna fingrarna" och "fingrar för att kunna sy/sticka/laga mat/baka"

Däremot fick mina bröder de här me att va snäll, efter mamma. Fast mamma är mer dum snäll. Och de är ju iof inte dom. Tack och lov.

Men varken jag eller min syster fick förmågan att kunna va snäll :p haha, jo självklart kan vi de.

Nu ska jag bjuda på nåt jag aldrig bjudit på förr. Mina syskon. Här är dom:

Största syskon Mia(Maria)



De är 17 år mellan oss...

Och sen har vi Ronny:



Och de är 15 år mellan oss, Ronny är pappa upp i dagen beteendes mässigt. Och jag är nog också på väg dit...

Och sen har vi min minsta bror Tobias:



Och de är 9 år mellan oss.. Alltså jag är en sladdis. Och Tobias ja han är lite egen han. :p som jag. men dom är bra att ha mina syskon. Men som ni ser så är ju ingen av oss lika varandra. Kan ge mig tusan på att ja är adopterad eller fel växlad på BB :p



De ser ni ju lätt att jag är snyggast i hela familjen Eriksson :p hahaha....

Så de var jag och de egenskaper jag aldrig fick och mina syskon.

Tack och adjö!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0