home sweet home

borta bra men.... hemma bäst!

Nu är vi hemma på permis över helgen, ser alla biluribin(stavning?) värdena och vikten bra ut på söndag så får vi permis till tisdag, då vi ska kika på hans hörsel. Är den bra blir vi utskrivna helt....

LOVLEY!

nu ska ja bara njuta av varje sekund ja kommer sova i min säng i natt...

Men på schemat just nu står de, städning. OGILLA.
Och så tvätt av massa kläder så klart.

Tänk att för exakt en vecka  och 1 timme och 50 min sen så blev jag mamma. Och min lilla Sigge har redan hunnit bärja väga 2755g... stora pojke!
Fast endå så liten...

Ne, tvätten kallar....

hej!

Avtryck
Postat av: Nadia

Åh så mysigt! Ha nu en underbar helg :)

2011-10-14 @ 18:09:24
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0