Hallå? 1 oktober...

hallå!? Oktober.... tjohoooo....ringer de inga klockor hos er..?

De är liksom redan oktober. HAHA.

De är inte klokt va denna "sommar" sprungit iväg. Inte för att de vart mkt till sommar, men visst har vi haft heta dagar som jag iaf INTE njutit av. Hade ja inte vart gravid så njaa kanske att ja skulle njutit då.

Vädret idag är perfekt, solen skiner och de är inte för varmt. Men jag ska sitta inne och pyssla lite me saker jag köpte igår, blir de bra får ni se sen :D

De va iaf skönt att få somna om imorse, sov enda till 11:19 då min Stoffe kom och putta på mig och tyckte jag skulle gå upp. Hm... de tyckte ju inte jag men wtf...bara att kliva upp och se glad ut.

Nej dax att sätta igång och göra lite här hemma innan livet i magen vaknar och tänker leva om.

Ha en underbar lördag på er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0