Gud har hört mig

....ja tror han finns :s

Han måste ha hört min bön igår kväll iaf, att snälla låt Sigge sova gott i natt.

Sagt och gjort.

Sigge sov som en stock, ja jo de va lite gnäll och skrik från han men han somnade om efter nån min bara.
I sin säng dessutom :P

Och han vaknade efter var 3 e timme och ville ha mat. Perfekt.

Antingen va de för att han vart så trött igåt kväll efter allt skrik, eller så var de för att ja la mitt linne breve han så han skulle känna min doft, eller så bara ville han va snäll mot sin mamma :p

Jag hoppas att de va för linnet skull han sov så gott. Fick de tipset av min syster.

Så idag är ja rätt utvilad, trött är man alltid så.

Solen verkar vilja komma fram idag ser ja. Så om när/den är framme tänker ja ta ut Sigge lite på en promenad.

Men nu blir de det älskade morron kaffet och ciggen.


Avtryck
Postat av: sophie

svar: Ja men gör de, gud så snällt :) Jag vet ju fortfarande inte riktigt vem du är så de vore kul om du kom fram :) Hoppas koliken går över strax..

2011-10-31 @ 08:38:34
URL: http://sophiehs.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0