gnäll kväll..

enda sen vi kom hem från Ida vid 19 tiden har Sigge gnällt som ja vet inte vad.

Samma visa varje kväll, GNÄLL. Förmodligen magknip. Och vad man än gör så blir han inte lugn. Stackars mammas hjärta...

Nu har vi iaf gjort mag massage och tagit tempen i rumpan, så nu har han tömt magen lite iaf. Och de verkat ha verkat för han, för nu sover han som en gris...

Jag ska ta mig till ett apotek här nån dag och införksaffa mig semper magdroppar, pröva kan man alltid göra. och hoppas på att dom verkar. Jag ser när han ligger i soffan t ex hur han pustar och stönar och försöker bajsa men inge kommer ut. Och ja vill ju att han ska kunna bajsa av sig själv och inte att man ska behöva hjälpa han. Han har vart jätte duktig på att bajsa av sig själv, men de är den senaste veckan han inte gjort de.

Mammas hjärta, man känner sig så hjälplös när man gör allt och inget bli bra för han :(

Snart ska vi ta och hoppa i säng, imorrn ska ja upp vid 8 och ringa BVC och sen försäkrings kassan.
Kul att alla får lön imorrn, men ja får inte ett öre än på ett tag, massa jädra krångel igen me FK. Eftersom Sigge föddes för tidigt och vart inlagd så måste jag söka tillfällig föräldrar penning, som VAB. Ja hade ju sökt mamma dagar från 1a oktober men nu spar ja ju dom dagarna så länge han vart inlagd, men måste ju söka om skiten...och de vet ni hur lång tid de tar..........blir så irriterad, tur att ja hade pengar kvar sen förra lönen så ja kunde betala mina räkningar iaf. Men blöjor och mat till Sigge betalas ju inte av sig själv...Men pappa Stoffe får lön imorrn ;)

Och sen på fm nångång kommer Carro så då ska vi mysa me henne, eller ja, Sigge ska de!

Hoppas alla mammor får en lugn kväll/natt me sina juveler... och ja hoppas jag me får det med Sigge!


God natt!


Avtryck
Postat av: sophie

nowalie hade lite småkolik när hon var liten så vi köpte miniform (finns på hemköp i kassan), de ger man några droppar innan varje mattillfälle och det funkade på henne. :)

2011-10-25 @ 08:09:02
URL: http://sophiehs.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0