en liten olycka...

...kommer sällan ensam.

Min käre lille son hade bajjat väldigt mkt i blöjan så jag skulle byta, bara de när ja höll på att torka så kom de bara mer och mer och mer....och ja....mer.

De bara kom massa, vilket va ju kanon bra.

Men samtidigt som man ska torka så kommer de ju lite kiss(läs mkt kiss)och de rinner ju inte direkt neråt på en pojk. Utan de mer eller mindre sprutade överallt.

Så de hela slutade me att han fick bada av sig hela han.

Han sa inte ett ljud.

Han verkade gilla de.

Så nu är han ny badad, insmord på benen(han är jätte torr på benen) påklädd pyjamas och ny matad. Så nu sitter min lille skatt i babysittern och kollar på Idol.

Så nu ska ja mysa ner mig i soffan och glo på de ja me!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0