en blomma i afrikas öknen...

..nån som sett den filmen?

Fy faan vilken film. Ja såg halvt på halva. De räckte för att ja skulle börja böla. Herregud. Ja hulkade nästan så ja grina.

Ja va tvungen att mitt i filmen byta på Sigge, och hör ljudet från tv´n, de ljudet sitter kvar i mina öron. En liten flicka på 3 år könsstympad, utan bedövning!!! Fy faaan.. ja började grina på en gång.

Tänk att de fortf görs sånt i afrika, de är fan inte klokt. Små barn utan bedövning. Ja känner att ja vill skjuta varenda afrikan för just den skullen.

Göra så på ett sånt litet barn! Fy faaan!

Måste se hela filmen sen nån dag, då ja känner att ja har lust att grina blir bra :p

Nå ja...

Natten gick kanon bra! Kanske de va semper dropparna som verkade på Sigge, han gnällde lite över magknip men inte alls lika mkt. Och sov kanon bra gjorde han me. Klockan 6 tyckte han att de va dax för pappa att gå upp.

Nog för att han vaknade varannan timme och ville ha mat, men han va tyst iaf!

Nu ligger han här breve mig och jollrar och har sig.

Jag satte på han kläder som vi fick av Carro i tisdags, och så prata ja me han och förklarade för han att dom kläderna hade Hannes haft på sig. Och att Hannes är hans nya bästa vän bara de att ingen av dom vet om de än. Gissa Sigges reaktion.
Han började stört tjuta........

Han kanske inte vill ha en vän som heter Hannes :p eller vart han så överlycklig för att nån vill va ha hans vän? haha..

När Sigge väl somnar så ska jag ta tag i hemmet som gud glömde, ser ut som en orkan dragit fram här.
Tänk att de alltid ser ut som de när min karl vart i närheten.
Vet inte om de har nån sammhörighet.

Ne nu- mysa me min skatt!




Avtryck
Postat av: Caroline

Usch! Jag vågar inte se filmen.

Men vi fick läsa boken i skolan så ja kan bara tänka mig hur hemsk filmen är :(

2011-10-27 @ 13:17:30
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Nadia

Usch, jag såg den filmen för någon vecka sen. Grät som en apa! Men helt klart värd att kolla in hela!

2011-10-27 @ 16:39:42
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0