de gåår inte

ja kan knappt få in att ja är mamma, de är sjukt att begripa. Jag kan ligga i timmar och bara titta på Sigge och bara fundera på hur de gick till.

De är liksom som

före:



Han började me att va så här liten...

Sen blev de:



Och kan ni sedan tänka er att de kom ut en sån här söting?:



Obegripligt....!


Och sen är jag sjukt stolt och glad över att Stoffe vart me mig hela tiden genom denna helvetes vecka. Alla sammanbrott jag fått. Stoffe fanns där.
Alla gånger som vart jobbiga. Stoffe fanns där.
Under hela förlossningen. Stoffe fanns där.
Han har verkligen vart guld värd, mer än vad jag hade förväntat mig faktiskt.
Så glad att han finns för oss här.
Jag älskar dig mest av allt ska du veta!



Nu blir de fredags mys med min lilla familj <3


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0