chock!

Jag är chockad...över hur mkt lille Sigge åt igår.

När han hade sonden i så fick vi knappt i han 400-410/dag kanske. Igår...gissa hur mkt vi fick i han?

523ml...på EN dag.

Och då är mer än hälften de han bett om själv att få, och 30 av dom hann åka ner i sonden innan han slet ur den.
Jag är stolt och chokad över den summan!

Min duktiga pojke....

Så imorrn ska ja göra de klart för dom på akis att sätter dom dit sonden igen så kommer JAG slita ut den. Hans aptit är mkt bättre utan den förbannade slangen.

Ska bli kul och se hur mkt han kommer äta idag. Tror vi redan är uppe i 200 kanske?!

Nu sover min lilla plutt så gott! Synd att behöva väcka han för att få i han lite mat.. men men ska han gå upp i vikt så ska han!

Jag må va världens elakaste morsa.  Men jag älskar Sigge för de...

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0