BH och jävelskap.

Usch ja.

ja har inte haft en BH på mig på ca 6-7 månader, har kört me sport top, eller sport bh eller va de heter. Hur skönt som helst.

Men igår satte ja på mig min BH, usch. Hur kan ja ha haft detta elände på mig? Visst min BH är lite för liten då den sitter åt lite för hårt runt om, men kupa är bra. Men usch så obekvämt de är. Tacka vettja sport top/bh, de är grejer de.

Men ja kan ju inte gå me en sån på mig för jämnan :P Not so snyggt!

Nu har vi precis ätit, korv me bröd. Fina grjeer :p

Va tvungen att hänga me stoffe till hemköp för att hämta upp flaskan som kom dit, lite irriterande att den kom dit och inte ner i brevlådan. Vart så jobbigt att behöva klä på och dra me lille man för en sån piss grej. Men men nu är Dr Browns nappflaska här och Sigge sög kanon på den. Toppen!

Nu ska ja bara lägga mig och mysa me mina pojkar i soffan. Stoffe.Siri. Och Sigge. Alla mina favorit S.


P.s
glöm inte hemma fruarna ikväll ;)


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0