åter igen...

FÖRSÄKRINGS KASSAN TA ER I RÖVEN!!!!

Ja får inga pengar/ersättning för att vi vart på sjukhuset förrens i november???! Hur fan ska ja överleva?

Tänk om ja hade vart ensamstående nu då me Sigge? Hur skulle han då få mat och blöjor..? Som tur är har ja ju Stoffe, men man vill ju faktiskt vara två på dom sakerna!
Men... hur dom hade tänkt att jag skulle kunna ta mig till BVC utan ett busskort, ja de är frågan!

Så jääävla irriterande!

Kul....välkomen till ett fattigt liv liksom!

Jag trodde jag skulle slippa allt krångel me dom när Sigge vart född.
Men så fel jag hade............


Avtryck
Postat av: Marina- mamma till 4, snart 5

De är hemska! Men förhoppningsvis kommer det så småningom fungera som det ska.. Se bara till att det dras extra skatt, annars kan du få en restskatt som heter duga.. Det fick jag för ett par år sen när jag bara tagit ut föräldrapenning och inte jobbat något..

2011-10-25 @ 16:37:22
URL: http://snuttsies.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0