Är det på g snart... ?

ja tror sjutton de.

De började igår kväll vid 21 tiden, som mens värk, och sen höll de på heeeeela natten, eller ja jag antar att de va hela natten, ja hann ju iaf sova nån timme.

Vaknade flera gånger i natt och denna gång inte utav avv behöva gå på toa, nej utan av mina värkar.
Men dom är endå inte så starka att jag vill dö. Men känner dom de gör jag.

Inte ens alvedonen hjälpte imorse mot dom. Tror jag somnade av ren utmatthet imorse när Stoffe åkte till jobbet.

Sen va värkarna borta när jag vaknade, men nu börjar dom kännas igen, fast väldigt svagt.

Nåde denna unge om den promt ska ut ikväll mellan 21-22, de är ffs premiär av hemma fruarna! Bästa serien ever. Jag älskar den. Har följt den sen den startade, inte missat ett avsnitt.
Och nu är de sista säsongen :( Gissa vem som ska sitta och glo på vart enda avsnitt från start sen i vinter :p Joo jag!

Ialla fall, ikväll vid den tiden får bebis hålla sig inne.
Och har jag värkar inatt me så kommer jag ringa förlossningen imorrn, skulle va kul/bra att veta om man börjat öppna sig eller inte.
Jag trodde imorse att de va nån i min kropp som höll på att slita isär hela mitt bäckenben och öppna upp allt.

Jag är lite kluven fakist, än så länge tycker jag att de är för tidigt för bebis att komma, men endå vill ja ha ut den och slippa va fet och ha ont. Men samtidigt som jag vill inte tillbringa flera veckor på BB. Jag vill kunna pussa och hålla om mitt hjärta direkt när den föds och inte se h*n genom en kuvös....

Nej, nu ska ja ta en alvedon. Hoppas de hjälper...

Btw... måste bara gratta världens sötaste Agnes som fyller 1 idag!

Grattis på dig sötnos!



Hoppas mamma Lizette och pappa Timmy ger dig mkt kärlek idag och fina presenter <3



.....och Nathalie. Lycka till idag me hinnsvepningen. Hoppas er lilla guld gosse kommer IKVÄLL!! Ja eller inatt... eller snart!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0