Äntligen..

så där jag, nu sover båda mina pojkar.

Stoffe till vänster om mig i soffan och sigge till höger.

Och jag då? Får jag sova..? ne soffan va inte tillräckligt stor för de :P

De tog ett bra tag innan Sigge somna, då han hade magknip stackarn. Men synd värre är att jag snart måste väcka han för att ge han mat... så efter de är de bara att börja om igen då med allt. suck...

men vad gör man inte för sin älskling?!


Avtryck
Postat av: Nadia

Ja, man kan inte riktigt förstå vad man har där inne tycker jag! Och rätt var det är så vill han ut. Fattar lixom fortfarande inte att JAG ska bli mamma lixom..? Skumt..

2011-10-18 @ 15:52:08
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0