akademiska idag då

japp så va de dax för sista besöket på akis(hoppas jag!)
vägning på lill fisen och utskrivning, de beror väl på om han gått upp tillräckligt antar jag!
Och med vår otur har han väl gått ner dom 40g han gick upp sist :p

Men jag hoppas på att han passerat 2800g nu! Han vägde 2790 sist så.

Och sen han föddes så har han växt en halv centimeter, de ni! ;) haha.

De är ju "kul" att vi fick en tid mitt i all folk rusch, och de innebär att hitta en parkering på akis vid 13:00 tiden är som att hitta en nål i myrstack! Totalt omöjligt me andra ord.
Men de löser sig endå, hoppas ja!

Så jag hoppas på utskrivning iaf! Sen är de bara BVC man har åh göra me, och ja hoppas de blir en lätt match! Dom kommer nog döma ut mig rätt fort, tror ja. Jag är en ung mamma som inte ammar och röker, ja ni ser ju själv redan där har dom nog lagt upp en predikan om allt man inte "får" göra. Som rökning osv. Men...ja tänker då inte tala om de för henne att ja röker så ja får nog bara en predikan om hur viktigt de är att amma.  

Sen efter skis blir de att åka hem och städa, imorrn kommer Carro hit och myser och sniffar på bebis! Som vi har längtat efter henne... hon har ju vart sjuk(hosta) så hon har inte fått komma tidigare men nu så va hon tydligen frisk. Och de tackar vi för!

Och när hon/hennes familj flyttar till Upplands väsby snart så kommer vi att kunna ta oss till henne själva och hälsa på om dagarna, hur perfekt är inte de nu när ja är mamma ledig!
Hoppas bara hon inte får jobb inom den tiden då ja är mamma ledig så hon har tid att träffa oss :p haha!

Nej nu vaknar min lill skit och vill nog ha mat, vi ska endå snart åka så!

Ha en bra måndag på er!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0