3000 stolpen..

äntligen har lilleman nått den mil stolpen. Han har passerat 3000g :p ojoj. Stora pojken.

När vi vägde han i måndags så vägde han 2890 och nu idag vägde han 3090...200 g på några dagar :p inte illa för han.
Inte så konstigt som han äter me.

Sen vi fick den nya flaskan så vill han suga nästan hela tiden, och vill definitivt inte ha nappen heller. Skönt är väl de att han inte vill ha nappen, men ibland villa man bara stoppa in den i munnen på han för att ge han lite tröst. Men han vägrar.

I alla fall, de va inge fel på hans hjärta. Enligt ultra ljudet såg allt toppen ut!

Skönt.

Efter akis så drog vi hem till mamma för en snabb fika, sen åkte vi hem. Och här är vi nu. Sigge har precis ätit och ligger och sover. Apporpå sova inatt, ja fick nästan en chock så bra han sov. Ja fick t om väcka han vid halv 4 för att ge han lite mat. Men när jag då skulle byta blöja på han så vakna han till. Men han skrek ingenting inatt..
Kan semper dropparna verka så bra? Än vågar jag inte ropa hej på de. Visst han va väldigt gnällig igår när vi kom hemfrån svärmor, men hellre tar jag att han gnäller på kvällen än på natten :P

Jaha, va ska man göra nu då när han sover och Stoffe ska strax iväg till sitt jobb. Ovanligt va?!
Så är de när man som vuxet barn inte kan släppa sandlådan.
ja jag kallar hans jobb för de, han kör ju lastmaskin i ett grustag. Alltså en stor sandlåda!

Äh, nånting ska ja hitta på nu!

Hej!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0