vilken dröm....

tänk om man fick sin dröm uppfylld.

Ja har en bild av hur mitt dröm hus skulle se ut, och skulle ja få ha de en dag så skulle ja förmodligen aldrig lämna mitt hem. För det första ska huset va rött med vita knutar..de ska finnas en jordkällare och andra bodar på gården,eller en stor ladugård...

I köket ska de va en jätte vedspis, gamla fina trägolv, helst lite slitna, trä tak som är gammalt. Skåp inredningen ska va nåt som ser gammmalt och lantligt ut.
Så ungefär som bilden nedan, en sån vedspis där man även kan lägga ved under spisen...



Sen vill jag ha i mitt hus minst EN kakelugn som helst fungerar, de ska vara slitna gamla trägolv i hela huset, gamla dörrar me såna där fina gamla handtag.











Typ såna köksluckor?

Och sen in till ytterdörren vill ja ha som en farstu.
Med glasdörrar...



Och sen ska de mesta va VITT! De ska va lantligt... inga fula färger som blått, rött eller annat fult.

Så, är de nån som har ett sådant hus- sälj de till mig!!

Kan då garantera att OM ja nångång hittar ett sånt hus så är de yber gammalt och lär garanterat spöka mer där än va de gör i vårt hus.

Nu- ta hand om skrikit barn!
Sen- middag!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0