Semper Profylac.

Hm... än ska man inte ropa hej.

Men vi har sen i fredags eftermiddag/kväll kört me de på Sigge, de luktar ju verkligen pytom och man blir illa mående av att känna lukten.

Men...ja tror faktiskt att de hjälper. Han är inte alls lika skrikig och i natt sov han som en stock utan gnäll(ja bortsett från när han ville ha mat)
Men han ligger inte och gör dessa tecken för magknip längre. Sen att han skitit diarré i natt och idag gör de väl susen :P
Magen måste vänja sig nu med denna nya mat, äcklig mat. äckligt dyr. Så de är väl klart att den hjälper lite då, eftersom den va dyr.
När denna mat är slut så tänker jag pröva den vanliga ersättningen, blir han skrikig då som han va förr så vet vi då svaret på att de är maten han inte tål...

Dessutom börjar han bli mer och mer intresserad utav saker runt om kring när han är vaken, han ligger och kikar runt och försöker prata fram ett "oooooo" och "aaaaa" . De är helt fantastiskt att han börjar bli mer rolig när han är vaken.
Jag bara längtar tills han blir mer rolig, och börjar att leka mer med leksaker och pratar med en, skrattar åt en..
Den tiden/åldern vill jag ha nu!

Nu- byta blöja och sätta på pyjamas...


Avtryck
Postat av: Nadia

Jag kan tänka mig det. Men om allt går som det ska, vill jag i alla fall att det ska 'börja' bra - med dom önskemålen jag har, sen kan jag väl tänka mig att jag struntar i resten just då :)

2011-11-14 @ 10:19:17
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0