tjockisen talar...

ja jag alltså.

Ja har funderat på en sak.


Är de farligt att sova på mage när man är gravid?

Jag kan inte direkt ligga på mage, men ja kan ligga halvt på sidan och halvt på mage. Men bebisen verkar inte gilla de. För varenda gång ja ligger så, så sätter h*n igång att sparka och leva om...

Lever h*n om för att h*n inte gillar de, eller varför?


Är de skadligt att ligga så på mage?

Avtryck
Postat av: Ingela

Hej hej.

Känner inte dig men hittade din blogg bara så där, tycker om att läsa om andras graviditet. har själv en liten grabb på 1½. Jag var lite rädd att sova på mage jag med, trodde jag skulle mosa den lilla. men dom blir inte de jag lovar. Theo föddes levande jag låg på mage länge länge :) Läste oxå att du hade lite problem med fogarna? Jag kan starkt rekomendera ett bäckenbälte. jag hade fogglossning från tredje månaden och utan mitt bäckenbälte hade jag aldrig klarat vardagen :) hoppas allt rullar på in i det sista :)

2011-07-23 @ 19:51:39

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0