Tips efterlyses....

Sigge har en säng mobil med Pingu på. Jag ville ha den för att den va så yber söt.

Men....Jag hatar den.

Den är totalt värdelös och Sigge verkar inte gilla den för 5 öre!
Den spelar i ca 1 min, låter som fan när man vrider upp den. Melodin den spelar är helt taktlös och bara såå psykande. Inte alls nå lugnande effekt på barn där inte...

Så nån som har tips på nå BRA sängmobiler...??

Avtryck
Postat av: Ilda - En Fotogalen Mamma!

Min tjej hade Barbapapa och dom tyckte hon jätte mycket om =) Musiken spelade bra och var inte alls för hög =)



Sv: Tack så mycket finis =)

Kram!

2011-12-18 @ 20:26:34
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Nadia

Haha, usch!! Har en bekant som köpte Pingu´s mobil med och hon säger att det låter som värsta terroristlåten! Har hört att tummens mobil ska vara bra, annars dom ifrån fisherprice? Finns jätte mkt sängmobiler att fynda på Röda Korsets loppis i stan för max 50-80 kr =)

2011-12-19 @ 11:44:11
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0