min karl alltså...

ja jisses. Han har mkt funderingar och tankar han :p

Härom dagen satt jag och åt på en satsmumas och ger han en klyfta. Då frågar han - "vad heter dom här nu igen?"
jag-
gissa....
Stoffe- serpentiner...?

HAHAH. Ja jo jag sitter ju säkert och tuggar i mig serpentiner :p

Idag kom de.

Vi pratar körkort.

Jag- visste du att christer betalade Carros körkort? (en pik på att han då skulle betala mitt om han så gärna vill byta hus me sin mamma)

Stoffe- Ja men de är ju för att christer är kåt och fick säkert ligga mer då....
Hahha.

Ja de fick han säkert men de är inget jag vet nåt om så :p

Eller så gjorde han de bara utav kärlek :P


Min karl är ett riktigt pucko ibland, och de är tur de för ja älskar han liiika mkt för de :P

Avtryck
Postat av: ENDENISE - tävlingar igång ♥

sv: Han jobbar alltid så han är borta från morgon till kväll. Handel har inga roliga scheman. Tidigast han kommer hem är vid 18 och då går W och lägger sig ändå. Han brukar kunna lämna W på förskolan, det är väl det :P

2011-12-15 @ 21:33:09
URL: http://endenise.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0