Hoppet är snart slut...

ja alltså hoppet om en vit jul. De enda vita jul vi får är en vit jul(som i ingen alkohol).

Vart är all snö?

Ska de behöva va så att de är i Norrland man ska behöva bo i??

Tragiskt. de är vad de är. De är 3 veckor kvar till julafton och inte ett spår av snö.

Bara för detta så är julkänslan borta helt. Inte ens nå känsla av att köpa julklappar, pynta och tanken på att sätta upp en gran får mig att bara vilja gräva ner mig.

Imorse när jag gick ut för att röka så kändes de precis som de vore vår.....

Nee.

Nå ja, bara leva och se glad ut. Tur att årets julkalender är sevärd iaf.

Nu har vi avverkar middagen, blodpudding vart de. Sååå exlusivt! Men så gott de va :p Va sjukt längesen jag åt de.

Ska snart kolla in om min hylla är redo för att bli upphängd. Kanske.

Nu ska spela lite betapet på datan :p

Heejpa!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0