go morrn



Passar på att äta frukost medans lill grodan är tyst :p

the och vörtbröd med ost och tomat- MUMS!

Lite mysigare blir de av att de snöar ute med :)

Ja, igår va de säsongens sista hemmafruar, vem tror ni skrek mellan kl 21-22???

Seriöst...enda timmen på heela dagen jag inte vill att han ska skrika och så gör han de.. Och slutade ca 22:10....Så de va inte mkt man hörde av hemma fruarna :(
Tur att de fanns text.

Sen sov han från ca 22:10 till 02:00, så de va väl skönt.
Men de ska bli så skönt att få lite space från han på fredag-lördag...Då han åker och sover hos svärmor. Känner att jag verkligen behöver ladda upp mina batterier igen för att orka me han.
Så på fredag då kommer mina flickor, Carro och Ida. Sitta och dricka lite och spela spel :) Och baaara umgås. Så skönt de ska bli!
Dessutom har jag saknat att umgås me mina vänner utan Sigge eller Stoffe.

Så på fredag är jag barnfri och karlfri :) Lovley!

Nej nu blir de en mororn cigg på de här innan Sigge vill ha uppmärksamhet....

Ha en bra onsdag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0