Men go morron?

...eller nåt.

Inte fasiken är de nån god morgon här inte. Knappt sovit en blund i natt, dels för att min karl inte kan ligga still utan måste vända på  sig tretusen sjuttiioelva gånger, och vända på sig försiktigt? Ne ne, han näst intill hoppar...
och sen har ja sprungit till toan, har de inte vart för att kissa så har de vart för de andra. Hade sååån jävla magknip igår. Va nog för allt natur godis ja proppa i mig :/

Men ont gjorde de och inte va de roligt att springa upp och ner för den där jädra trappen.

Och så när ja väl lyckades somna och vaknade imorse så pang sa de, huvudväärk till tusen och halsen gör mer ont än nånsin.

Så nu har ja tryckt i mig alvedon och dricker honungs vatten/te...

Tji fick man för att man va pigg igår och tog krafterna till att städa.

Men va rätt skönt att de är gjort iaf. Fick dock en utskällmnng av min karl att jag hade gjort de :p han tyckte inte ja skulle behöva göra de... nehe? Vem ska göra de annars då? Hans mamma? HAHA. Ne skulle inte tro de :p

Så idag blir de inte många barn gjorda inte, bara att vila. Ska försöka få tag på min vän Carro, måste ha hennes råd om en grej. Så när hon slutat upp me alla inskolningar på dagis och hämtningar på dagis så kanske hon har tid :p haha..

Äh, ha en bra onsdag iaf!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0