Mycket ska man höra innan dom där örona trillar av.

 
Ja va säger man? Vuxna människor som inte kan betee sig som de.... mer än så säger jag inte.
 
Jag har hört alldeles för mkt konstigt idag så de är ett under att örona sitter kvar ens.
 
Sigge då.
Hans mun går i ett. jag skojar inte. inte ens 1 min kan han va tyst. och han har ju ett språk ingen förstår.
Så man blir ju helt slut i huvudet av att lyssna på han. Och lyssnar han inte. Då skriker han extra högt för att få uppmärksamhet.
 
Iaf så har jag(vi) haft en undeerbar dag.
vi har vart ute heeela dagen. bortsett en stund vid lunch då.
Sigge skippade att sova middag. Så gissa om han tvär däckade nu i sängen? :P
Alfred har inte heller sovit så bra idag så han sover nu med.
 
Stoffe håller på ute i garaget. Så här sitter jag ensam i soffan.Och funderar på om ja ska ta ett bad eller inte.
 
 
Men ja jag vet inte ja. Soffan är bra skön den me.
 
Igår btw så städade jag ur vår farstu.
Nu ska bara pelargonerna ställas i fönstret, men de får vänta tills minus graderna upphört på natten :)
dom prata om bakslag nästa vecka?
neej tack.
Idag har de vart 15+ ju och strålande sol.
Underbart.
 
Nu- tv och fortsätta fundera på mitt eventuella bad :)
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0