Galenskaper!

 
antingen håller ja på att bli galen/tokig. Eller är försigår de konstigheter i detta hus.
 
I fredags när vi kom hem så satte jag mig i soffan med Alfred på en gång för att klä av han ytterkläderna. Stoffe står i köket och ska plocka upp matvarorna plus ta hand om Sigge.
 
Efter en stund hör jag hur vattenkokaren står och ska börja koka. Jag frågar han varför han värmer vatten? Han trodde det var jag som slagit på den...... alltså "nån" hade slagit på den. Och de va ingen av oss, inte ens sigge då han inte når upp till den........
 
igår när jag var ute me hunden på gården för at busa, så hör jag hur en liten hund står och tok skäller från andra sidan vägen. Jag var heeeelt hundra på att de va grannen som hade satt sin labbe i hundgården. Eftersom inte ens Ettra reagerade på den så va ja säker på att de va han. Hade de vart vår andra grannes s¨må hundar som skällt hade ettra reagerat, de gör hon jämt när dom skäller.
Så jag går in, pratar me Alicia på fb och frågar varför Tim är så arg i hundgården... hon sa at hon hade alla hundar inne och ingen ute i hundgården.......
Ööö? Vilken hund hörde jag skälla men inte Ettra???
För skallet kom ifrån deras gård!
Ja håller nog på att bli tokig!
 
 
Inte nog me de. Väldigt ofta, minst en gång om dagen hör jag konstiga ljud från övervåningen. Ibland låter de som katterna livar om. Men vi har ju inga katter?
Både Sigge och Ettra reagerar på nånting.
Sigge vinkar och pratar me nån.
Ettra skäller och man ser hur hon ser nånting.
 
Vad faaan är de i mitt hus?????
 
Snart kommer väl dörrar öppna/stängas och saker ramlar ner. Eller så ser jag nånting jag inte vill se.
Fy!
Ett rum på Ulleråker nästa?

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0