Att inte lyssna...

 
 
 
jag säger tusen miljoner me gånger DAGLIGEN "sitt still i soffan..."  får oftast ett hån flin eller så lyssnar han,ja de sist nämnda händer inte ofta.
 
Detta hände idag. han ramla ner, slog i läppen i bordet. Happ. Vad var det jag sa ville jag säga,men så klart gjorde jag inte de.
Blodet sprutade på han, jag skyndade mig att fota de för att skicka till Stoffe (nej ni får inte se de) jag skickade den endast för att han skulle snabba på hem. Sigge har vart trotsens kung idag, hela dagen. TROTS till max!
Stoffe kom hem 10 min senare.... så de va snabbt jobbat ;)
 
iaf så lugnade sigge ner sig fort och fick då en piggelin, mest för att dämpa svullnaden.
 
Men om han lärde sig nåt utav fallet- de återstår att se. Jag tvivlar på de.
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0