Sjuka tider...

 
 
nu så börjar vi komma tillbaks från alla sjukdomar. Bara min karl som fortf är döendes, han har nog hela läkar bokens sjukdomar. Speciellt alla cancer sorter man kan ha. Ny cancer varje dag har han. Stakars karl....
 
de roligaste är att han har sjukt ont i halsen, men faan munnen går i ett på han. Aldrig tyst. Och jag som har ont i örat orkar inte lyssna på han! Seriös. Va tyst!
 
Sigge är iaf frisk och Alfred börjar bli ordentlig. Bara lite ögoninfektion har han.Men hans hosta är mkt bättre och han har börjat äta ordentligt igen :)
 
Kollar just nu på Ullared. Åh va ja längtar tills vi ska åka. 27 juni drar vi!
Wohoo.
Jag. Ida och mamma. på PRO resa ;)
 
Hoppas systrarna från Hofors är där ;) då ska ja ge tanterna en kram ;)
Mina idoler för fan!
Morgan och Ola-Conny- släng er i väggen!
 
Nu blir de kvälls fika innan hopp i sängen :D
 
Men. vi lever iaf :)

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0