Övning pågår!

Vi fick lite bakslag igår på bvc.

Om Alfred ligger på mage så kan han inte lyfta upp huvudet så mkt. Eller rättare sagt inte mkt alls. Han avskyr att ligga på mage. Han bara gråter som bara den! 
Så nu måste vi HÅRD träna på de. Men hur lätt är det när han bara gråter och absolut inte vill?

Om han inte lär sig de snart blir de remiss till akademiska barn sjukgymnast. Och där gick vi me Sigge. 
Och ja, jag har inge förtroende alls för dom! Så jag vilö VERKLIGEN inte dit!!! 
Finns de privat i uppsala? Ja vägrar akademiska! Sigges sjukgymnast gick ju i pension de fick vi veta efter 1,5 år ! Hon skulle ringa oss om en ny tid men ringde aldrig! Tills de dök ner ett brev i brevlådan 1,5 år senare att hon gått i pension. Men ville vi ha en tid hos dom så skulle VI ringa om en tid!
No way! De va bara ett av problemen ja hade me dom!

Så nej tack till ackis! 




Avtryck
Postat av: Sandra

Min lilla kille är nu 4 månader & har precis börjat vilja ligga på mage. Men jag halvlåg i soffan med bebis på magen mot mig då lyfte han på huvudet och tränade nacken. Annars så bar jag runt på han på mage på min arm. Benen mot armvecket och huvudet mot handen. Sen gick vi varv på varv på varv i lägenheten så då tränade han nacken.

Men på vår 3 månaders koll så kollade hon inte när han ligger på magen men det kanske är olika hos olika BVC.

Svar: de är säkert väldigt olika :/
ninna

2014-04-16 @ 14:38:13

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0