Förstår mig inte på folk.

Jag har sagt de förr och ja kommer få säga detta många gånger men "VAD ÄR DE FÖR FEL PÅ FOLK?"

Ja fattar inte. 

Va hem till en väninna för någon dag sen som ja visste hade lite problem med ett hus köp. 
Men. Att de va såå stora problem visate jag inte! Fick se en bråkdel av de sms hon fått! Alltså... Jag tappade hakan! 
Visst ja hade ju hört va dom fått genomgått men att de va så här! De visste jag inte! Men nu fick ja ju se allt svart på vitt!
Ni kan bara inte tänka er vad denna familj har fått genomgått! Bara för ett husköp... De är heelt SJUKT! 
Och ja, att sitta och skriva ren och skär hot sms är väl inte de smartaste draget? 
Eller? 

Men som en klok vän sa till mig en gång. Sanningen kommer ALLTID fram till slut. Och när den väl gör de. Så kommer den svida nåt så fruktansvärt! 
Usch. Ja kan inte förstå hur folk tänker och beteer sig i dagens läge!
Kollade på efterlyst igår. De räcker väl nu me sinnessjuk folk?! 
Fy fan!
Man blir ju mörkrädd i dagsljuset liksom! 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0