fredag kväll.

 
så har denna fredag snart passerat. Inte mkt har hänt.
 
Lämnade Siggen på dagis imorse, sen åkte jag hem, åt frukost och vilade lite. La i lite färg i skallen, så nu är man svart skalle ;)
Testade även mitt löshår till, kanoners.
 
Nu när jag är gravid så växer inte mitt hår nååånting, jag trodde aldrig ett löshår skulle komma in i mitt hår. Men ja.
mitt riktiga hår är ju i en sån där extremt tråkig längd, som bara är. fult med tofs och fult i utsläppt.
 
Imorrn ska ja fixa naglarna med. Sen imorrn har jag och min stora pojk barnfritt i 24 timmar.
Vi ska ut och äta och bara mysa. Nån bio orkar ja inte me. Orka sitta i deras obekväma stolar.
 
Så de kommer nog bli kanon mysigt. Bara jag och han!
 
De behöver vi.
 
Men nu ikväll blire de lite fredags mys.
 
 
Btw....
 
känns så där jätte "kul" att man får hem en total aggressiv unge från dagis. Sovit i ca 20 min på hela dagen. Alltså han har i stort sett hållt igång sen kl 5:30 imorse.
Känns kul.
Blir så trött på detta!
 
Tänker inte nämna mer om de.
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0