Svullen

 
svullen som ett as.
 
Mina händer, fingrar, vader och fötter. Dom är så svullna, så de gör ont! Hade så svårt att sova i natt pga de. De gjorde så ont samtidigt som de kändes som de va tusen myror i benen :/
 
 
Sen när ja väl hade fått sigge och somna i vår säng 5:30 imorse och själv lyckats somna så vaknar ja av ett kaaabooom. Katt jäveln är i farten.
 
Nog för att han gjorde nå bra då mössen/råttorna lyckats ta sig upp vid golvet vid diskbänken. suck. Så Kurre va först att ta musen.
Så självklart skulle han komma upp till mig för att visa va han gjort. Bra jobbat. Ja.
Men vore ju roligare om han hade kunnat gå ut me råttan och äta upp den eller nåt. men neeej då. Än så länge leker han me den. Jag stängde in dom i ett rum så dom kan leka katt och råtta lek.
Jag rör den inte!
 
Vette fan va man kan sätta/lägga under diskbänken så dom inte tar sig upp. Fogskum funkar inte, dom äter sig vid sidan av skummet då :/ Smarta rått jävlar me!
 
Nej nu är de dags för frulle.
 
heppåre!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0