111 dagar kvar!

 
111 dagar kvar alltså. Till semester.... och då är de väl endå sommar??
 
Om jag längtar? skoja inte!
 
Jag längtar oerhört tills denna snö försvinner! ja längtar oerhört till semester. Att få va ledig i hela 6 veckor är banne mig inte fel!
 
Lillen är på dagis nu och själv ska man passa på att vila lite innan de blir jobb. De går rätt bra att lämna han nu för tiden, han grinar lite men sen när han inte ser mig så blir han tyst och glad :)
Han verkigen älskar att va på dagis. Han gillar verkligen sin resurs som han har me :) Så de känns så skönt att han trivs!
 
Nog för att ja saknar han ständigt när ja inte är me han men när ja väl är ledig så blir de mys på hög nivå! Och nu har vi endå fått 4 dagar med varandra så de kommer ja nog klara mig på denna vecka :)
 
Nej nu blir de frulle och sen vila :)
 
ha en toppen bra solig måndag på er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0