V 35!

 
Lite scary är de.
 
Imorrn kliver jag in i v 35, de va ´den dagen Sigge föddes på. Alltså samma dag som jag gick in i v ´35.
 
Om jag klar av morron dagen med att inte föda(vilket jag tror/hoppas att ja gör) så har jag aldrig vart gravid så länge ;)
 
De mest typiska skulle va om ja födde imorrn så är de den 4 december. vilket är min farfars födelsedag... Så jag skulle inte bli ett dugg förvånad om jag födde imorrn.
 
Men nu ska vi inte tänka så.
 
Så länge Sigge är lugn och glad så är magen de med!
Magen blir jätte upp stressad så fort Sigge skriker och bråkar.
 
han hade världens magknip inatt och skrek som en stucken gris. Förstå vilka förvärkar jag fick..
 
Så håll tummarna att de inte bli nå bebis inatt eller imorgon!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0