hitta orken till att föda?

 
ja tror ja avlider av trötthet, ja sover inte bra alls om nätterna. Hur jag än ligger är de fel, de finns en del ställningar som är sköna att ligga i men... då kan ja inte andas för att bebisen trycker på lungorna.
 
Sen är de det här med kissandet, tji fick ja för att ja slapp de för några veckor sedan.
 
inatt vart 6-7 gånger jag fick gå på toa.
 
Och idag va sigge på dagis så jag skulle få sova ut.
 
ja jo men tjena. Jag är huuur trött som helst, men de gick inte att sova!!! Ja vill gråta så trött ja är.
 
Så skulle förlossningen sätta igång nu så skulle ja fan inte orka :(
 
Ge mig ett gäng sömntabletter och en kateter så man kan få sova nån gång!!!
 
Zzzzzzzz................ 

Avtryck
Postat av: Zara

Hej Marina!
Du kanske redan har kollat det men har du tagit blodprov för järnvärdet? Jag hade järnbrist förut och var sjukt trött.
Nu kanske det är mycket annat också som spelar in, men det kanske gör att man piggnar till lite. :)
Hoppas allt är bra med dig annars!
Kram från Zara

2013-12-06 @ 22:09:34

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0