Stressad hund!

Hamnade av en slump in på denna sida.
http://www.ellnershunderi.se/stress-hos-hunden

Och ja.... Vad ska man säga? Disa pricka väl nästan alla de där punkterna för att vara just en stressad hund! Även fast vi har aktiverat henne psykiskt och fysiskt så är så stressad! Jag vet inte om de kan va nån period i hennes mognad som hon gåt igenom nu. Men sen hon hade feber och fick medicin så är hon väldigt ofta så stressad!
Går här hemma och piper och gnäller, gräver som bara den i trädgården, ständigt på jakt efter katterna, äter dåligt och dricker de gör hon ju mer än äter. Dessutom har hon de senaste dagarna börjat flämta oerhört mkt!
Och de är inte speciellt kallt här hemma, och hon kan bara ligga still i soffan och börja flämta.
Slickar sig på tassarna gör hon me, och lämna henne ensam hemma är nåt hon verkligen inte gillar,får hon chansen så biter hon sönder allt hon ser.... Och så en del saker till gör hon.

Så hur får man henne att inte va så stressad?

Att katterna ska få ett nytt hem är nåt jag tänkt på länge, men jag vill inte. Ja älskar mina små kissar. Jag vill ha dom kvar.
Tips? Nån?

Jag vill verkligen får henne att sluta va så uppstressad. Mina lilla vackra flicka!!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0