jag tror de går!

 
Jag fick ett jädra tips utav en annan mamma att testa på Sigge och hans nattskräck... hon hade testat de på sin son när han hade de.
Att ge han omega tre(för barn då då) och de fick han igår. Så gissa vem som sov HELA natten!? Så klart han! :)
 
Så imorse va han nästan som en annan pojk, såå glad. Så pigg.
Och de va så härligt att se han så glad och pigg kl 7 på morronen.
 
Jag hade läst på om just nattskräck när sigge va mkt mindre, just för att vara förberedd på de. Eftersom jag förväntade mig att de skulle komma.
 
Och de är jätte många mammor som ger sina barn omega tre, och de har funkat.
 
Så jag håller tummarna att detta kommer funka me, de verkade funka inatt iaf?
 
Så än ska jag inte ropa hej...
 
Ja han va/är utvilad och pigg, men de är inte jag... jag är så sjukt trött! Men ja tänker banne mig inte lägga mig att vila igen innan ja ska till jobbet. Sist ja gjorde de va ja sååå trött och skalle värk hela kvällen! Man borde bli piggare av att sova en stund? Men ikke jag...
 
Så ikväll och imorrn är de jobb tajm, sen är jag ledig i två dagar! Ska iväg på trädgårdsmässan med mamma på lördag!
Och på fredag tänker jag mysa med mig familj!!! som jag saknar dom!
 
Nu- tv!
 
 
Nåde om denna napp kommer försvinna nu på dagis.....

Avtryck
Postat av: Älskling

Vi har saknat dig enormt mycket älskling

2013-04-10 @ 12:19:37

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0