sjukstuga x3...

fy faan.
 
här mår vi inte alls bra!
 
De började med att vi åkte till barnakuten igår med sigge, misstänkte att han hade ont i öronen, men de va inga större fel på han mer än att han hade nå virus i kroppen som gjorde han såå missnöjd.
 
Men... mitt på barnakuten så blev jag väääldigt dålig i magen, fy fan! Hade haft sjukt ont i magen hela dagen, men ja tänkte mer att de va mens värk eftersom den underbara veckan började igår.
Men de gjorde bara mer och mer ont.
Så efter många turer på toaletten på akis så drog vi oss hemåt sen. Hann knappt komma hem förrens jag började kräkas som en gris!
Fy faan.
Och de tog som aldrig stopp!
 
Och inatt/imorse så var de Stoffes tur.
 
men han envisades som vanligt att åka till jobbet endå, men kom hem igen efter några timmar. han är mer sjuk än vad jag är/var...stackarn!
 
och ja sigge då... han är jätte hes i halsen och allmänt grinig. Som vanligt med andra ord :p
 
och så typsikt, vi som skulle till bvc idag. men de är bara att glömma!
 
Och vi som skulle åka och fira Ida imorrn, de är oxå bara att glömma. Dom ville tydligen inte ha lite magsjuka :P
förstår inte alls varför....
 
Nu- vila!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0