Vansinnes utbrott och sjugymnast besök.

De gick bra hos sjukgymnasten, Hon konstaterade att sigge ligger efter i motoriken. Hon utgick från de datumet han egentligen skulle va född. Så redan där ligger han efter.

Så de han behöver träna på nu är att följa objekt med huvudet till vänster. Vilket han inte gör. Höger sida är mkt roligare att ligga på.

Så nu ska vi träna sten hårt.

Efter de drog vi till barnspec och hämtade hans recept. Vidare till Gränby centrum för att gå in på apoteket. Vilket jag ringde IGÅR och beställde hem hans mat dit. "jaaa då, nu är dom beställda och finns att hämta imorrn" sa människan igår till mig i luren.

jag kommer till apoteket. PMS och inte ätit nånting på hela dagen= lågt blodsocker.

DE FINNS INGEN MAT HEMMA!

Dom hade beställt hem maten IDAG och de skulle ta 2-3 dagar.

Då bröt helvete lös. Jag skällde ut kärringen, bad att få prata me henne som tog min beställning igår. Hon va inte där. Tur för henne...
Ja va så nära att kasta den förbannade kortläsaren i huvudet på kärringen bakom disken.
Jag gjorde klart för henne att har jag inte maten hemma inom 3 dagar så ska hon som tog emot min beställning personligen komma hem till mig och ta hans om Sigge.

Jag gjorde klart för henne att dom ställt till ett helvete för min 4 månaders son. Att jag måste tvinga i honom mat trots hans dåliga mage.

De sista hon säger till mig är att hon lovade att skicka ett sms så fort de va hemma.

Och sen säger hon "ska jag behålla receptet?"
Då tänkte jag att kärringen är ju dum på riktigt så hon får detta svar: " i helvete heller att du ska, du kan dra åt helvete och din jävla personal med! Inkompetenta idioter....."

I en hel timme va jag där inne och bråkade på kärringen...

Fy i helvete va arg jag blev! Bråka aldrig me mig när jag har pms och lågt blodsocker. Jag tänder direkt....

Jag lider me Sigge som måste äta denna mat som gör hans mage knas!

Apotekts fittor!


Nu- försöka få i han mat och söva han.......


Avtryck
Postat av: sophie, 2barns mamma i mars.

du får va ute i god tid nästa gång kanske?

2012-02-07 @ 21:05:26
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Zandra

Där måste jag hålla med Marina.

Apoteket är bara skit, vet inte hur många gånger jag har beställt man till Oliwer flera veckor innan för att det ska finnas.

Ser till att det beställs nytt när jag hämtar ut mat men finns ändå inte och man ringer och kollar några dagar innan det är dax att hämta nytt.

Dom säger att det räcker med att beställa dagen innan.

2012-02-08 @ 10:39:59
URL: http://tvavuxnaochfyrabarn.blogg.se/
Postat av: lena uneteg

Lider me Sigge.

2012-02-08 @ 11:39:34

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0