Thailands hemkomst.

Äntligen har svärmor + barn anlänt hem. Oj så brun och fin hon va! Inte alls avis.. nej nej inte ett dugg.

Och att höra hennes historia om när dom snorkla? Behöver jag säga att man vart avundsjuk eller vad??!


Däremot tyckte inte Sigge att de va lika kul att dom kom hem, han skrek... och skrek...och skrek... Han va väl blyg antar jag? Va ju ett tag sen dom sågs så. Min lille plutt...
Så när vi kom hem vart allt bra igen.

Nu ligger han i sängen och har somnat, hoppas ja.. De är tyst iaf.

Snart ska jag me hoppa i säng.

Imorrn ska vi inta ett besök till BVC, va ett par veckor sen vi var dit. Ska bli så intressant att se hur mkt han har gått upp och växt.
Ja är så spänd :p

Ännu mer "roligt" ska de bli att se OM vi kommer upp och ner för vår backe som enbart består av IS. Eller ja, ner kommer man ju alltid på ett eller annat sätt...


Men men....

Go natt på er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0