tack mitt fina ♥

hur underbar är inte min karl.

När ja va hos mamma och hjälpte dom rensa sitt stoora hur på ett x antal ton med skit, så försökte ja tigga åt mig en dammsugare eftersom mamma hade två.

När jag kom hem så stod denna i vardagsrummet.



Hur underbar är han inte?!

Nu slipper ja bära runt på en sju kilos dammsugare och få ont i ryggen och bli irriterad för att den fastnar ÖVERALLT.

Så han gjorde min lördag ännu bättre.

med oss hem fick vi en massa saker, snarare en hel släpkärra med massa saker. Ett linne skåp, köks stolar, bord...och lite annar smått åh gott.
Har en hel del kvar där hemma i Storvreta.
Min bror frågade mig till slut om ja inte hade några möbler hemma ;)
jo då, men nu vet ja bara inte vart jag ska få plats me allt. Ja behöver nog en herrgård till de här :p haha...

Nu kickar vi igång lördags kvällen, väntar på mello och bara myser...!

Puss!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0