Så stolt!

Idag är jag en sån där stolt morsa åt lilla Sigurd!

Han har idag visat att träningen vi kör me på han gör verkan.

Han har i 2 dagar nu faktiskt vart bra i magen, normalt bajs, äter som en häst och skiter som en häst :p nja nästan som en häst iaf :p

Köpte gröt igår till han, och jösses så han smaska i sig de imorse. Han verkligen gapade efter mer. Och han åt och åt och åt och åt...
Efter de fick han lite pure, eller de smaska han oxå i sig, han gapa efter mer och mer :p

men sen tog de slut, försökte få i han lite ersättning efter de. men då va han propp mätt :p

Jag blir så stolt att idag flyter allt på perfekt!

Så nu hoppas jag att hans mat inkommit till apoteket me.

Vi va uppe på klädda och allt me tuppen kl 7!

När klockan var 8 hade jag redan hunnit mata han, sövt han, gjort eld, hämtat ved och diskat. Jösses så skönt att få allt de där gjort tidigt så man har en hel dag att köra på sen.

Nu sover lill fisen, han vart så trött av träningen så han stupa efter 45 min träning. Jag ska passa på att ringa en vän!
Hoppas hon svara bara :p

ha en bra torsdag!


Avtryck
Postat av: Caroline Lias mamma

Lias fick oxå smaka gröt idag för första gången å oj va poppis de va :)

2012-02-09 @ 12:58:09
URL: http://carolineaf.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0