lite nytt tll hemmet...

innan bvc idag så passade jag och sigge på att kika lite på stan, mötte för övrigt upp mamma där me men.
 
Jag fick ju förra året när jag fyllde år ett presentkort av Ida på Household, som ja inte hade nyttjat än. Och de skulle gå ut nästa månad så lika bra att passa på att shoppa.
 
och dessutom hade dom 20% rabatt på hela butiken så de passade bra.
 
Detta fick jag med mig hem iaf :)
 
 
 
 
2 av varje köpte jag av dessa, kanon fina!
 
Fick även Stoffe att sätta upp tavel listen jag köpte för några veckor sen.
 
Så här bidde de... Kommer va mkt finare när de är mörkare ute och inne så :)
 
 
 
 
De.. är de bästa me att hösten kommer, alla ljus man får tända och bara mysa ner sig i soffan. Sen finns de inge mer som är bra me hösten. Eller ja, den är ju fin ibland :P
 
Nu blir de promenad med grannen :)
 
hej på er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0