sex månader...

seriöst? Kan nån stoppa tiden?

Idag blir min lill skit hela 6 månader... och om 6 månader fyller han 1 år?? Vart sjutton tar tiden vägen?

Jag börjar mer och mer tro på alla som sa till mig att första tiden kommer gå jätte fort.. Jag minns liksom när han blev 8 veckor. Alltså 2 månader.. de va ju inte så länge sen i min värld!

Finns de nån stopp knapp nånstans som jag missat?

De känns som att de kommande 6 månaderna kommer de hända massa grejer, han ska lära sig sitta, ställa sig upp, få tänder och förmodligen lära sig att gå!

Huuga, hur ska mitt psyke hinna med att klara av detta?

Och dessutom så om 7 månader så kommer han förmodligen börja på dagis....

Jösses...jag måste verkligen försöka hitta den där stopp knappen så min pojk alltid blir så här liten.

Jag saknar han som sjutton nu ja.
Vi ska om några timmar börja begee oss mot Storvreta och hämta hem juvelen.
Känndes jätte mysko att inte ha han hemma igår kväll och i natt.
Inget bökande och gnällande inatt i  detta hus.
De enda jag hade var en katt breve mig som tog upp halva sängen och mitt täcke.
Men de va mysigt det med!



Mamma och pappas älskling!
Gud va vi älskar dig!


Avtryck
Postat av: lena uneteg

Såååå otroligt söt.

2012-04-07 @ 11:09:01

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0