well hello shoes...



Jag älskar Hösten och dess skor. Dessvärre är de inte många ja kan gå i denna höst :(

Skit också!


Men dom på bild nr VILL ja ha mest. Men 1300 spänn för dom...? NJaaaa....

Nu ska ja snart se på tv och bara slappa. Imorrn väntar en hel dag på MVC, föräldrar kurs och sen ett BM besök.

skönt att BM kunde träffa mig direkt efter den kursen , så slipper ja åka in flera gånger liksom.
Antar att ja kommer va slut efter imorrn endå.

Måste tala om att bebisen börjar bli stor nu, väldigt stor. De känns. Inte speciellt skönt när bebis klämmer på både urinblåsa OCH revbenen samtidigt. Inte okej!

Måste berätta en annan sak idag. Jag skulle laga ungspannkaka åt stoffe, han älskar de men får de inte så ofta :p , men iaf.
ja hade de mesta hemma, så som mjölk och ägg och sylt och allt. Förutom tärnade bacon då, så vi va och handla de. kommer hem... och upptäcker att mjölet är borta!
Seriöst!? Jag är HELT 100 på att vi skulle ja mjöl hemma.

För ca 1 månad sen när ja bakade bullar och äppel paj så VET jag att när jag skulle göra äppel pajen så fick ja öppna ett nytt mjöl paket. Och efter de har jag INTE bakat. Vem har tagit mitt mjöl..........? De är inte de första som försvinner från skafferiet. Ja börjar bli irriterad på riktigt... Så de vart inge ungspannkaka... Jävla Serry...!


Nå ja, nu blir de mys med älsklingen och tända ljus så här i höst mörkret.

God natt på er allihopa!




Avtryck
Postat av: nea

http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Kangor-boots?art=262430

Dem fanns kvar i mindre storlekar i butik härom veckan. :)

2011-09-13 @ 20:16:07
Postat av: Nadia

Åh! Gissa om jag vart sugen på ugnspannkaka nu! :D Vill du skicka recept är du gullig?

2011-09-14 @ 11:13:54
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0