Uppe i ottan..

ja de känns så iaf.

Somnade runt 23.30 igår kanske? Vaknade vid 8 tiden... låg och drog mig en stund innan urinblåsan ropade efter toaletten.

så då va de bara att kliva upp åh se glad ut.

Eftersom jag skrev igår att Serry va här igår så va de tydligen folk som ville veta va hon gjorde :p om de nu va hon...de började me att saker "ramlade" ner från en liten bokhylla vi har breve tv´n. Saker som omöjligt kan ramla ner.. Sen ja känner bara att de är nån som iaktar mig och är breve mig. De blir som kallt, sen helt plötligt försann de.. de bara kändes att de va "nåt" i rummet....

Jaha idag då? söndag...känner på mig att denna söndag kommer bli lååång och jävligt tråkig. Mår bättre idag iaf, tänk va citron vatten kanb göra för en hals. Funkar ju mkt bättre än dessa halstabletter. Halsen är mkt bättre. Bara snorig nu och lite feber.. men men bara bita ihop och se gla ut.

Idag ska vi förhoppningsvis måla golvet i barnrummet, Stoffe har snart fått bort allt skit från golvet. De va ju så att när vi slet upp plastmattan så satt de ju skivor under och som dom LIMMAT fast. Och de va ett jääädra lim på att sitta. De sitter som berg. Inte nog me att dom limmat de så har dom även spikat fast skivorna me, så de va väl ungefär 3000 spikar som skulle dras upp me. Varför gör man så? Men snart är allt borta... :)

Ha en bra söndag på er!

Nu- sims på facebook :p

Avtryck
Postat av: therese

Visst är det jobbigt att vara så satans kissnödig varje morgon?! Ännu jobbigare på nätterna. Hua.

2011-09-04 @ 14:24:41
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Svar: Bra att veta :)



Var gärna med och tävla om nappflaskor inne hos mig!



Kram

2011-09-04 @ 14:28:46
URL: http://elingabriella.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0