Tjooopp.

Hopp hopp, go morrn. Eller nåt.

Här har natten vart så däär, de är sååå jobbigt nu att vända sig om och försöka byta sovställning. Allt gör ont. Ligger ja på sidan och ska vända mig till rygg gör de förbannat ont i magen och ryggen. Och har ja legat på rygg och ska vända mig till sida så gör de förbannat ont i magen då.

Men men nu är jag vaken iaf, och frukosten är nere i magen. Har våra bästa år på.. skit serie.

Blir bara mer irrieterad på skiten :p

Idag kliar de oerhört i mina fingrar på att städa upp här hemma, me orkar jag? de är ju fråga. Jag vet att OM ja gör nåt så kommer dessa jädra sammandragningar tillbaks. Men....de ser ut som att en orkan dragit igenom HELA huset. Och visst min karl kan städa, men han städar inte på de sättet jag vill ha de på... ja ni fattar va ja menar.

Och dessutom tycker ja synd om han om han ska behöva komma hem och städa och diska efter en arbetsdag. Så jag vill städa... men vill kroppen de?
hm.

Iaf när han kommer hem från jobbet ska vi åka till Fulleröhandeln :p wohooo. finns risk att man blir pank där. Sen drar vi vidare till mamma och pappa på ett besök. Va sjukt längesen man va där hemma och hälsade på :p

Men men, nu åter till facebook och våra bästa år :p

ha en bra fredag!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0