Skit också...

ååh ja orkar inte.

jag har alltid hört/läst att när man är gravid så är de rätt vanligt att man blir förstoppad.

Men...

jag måste ha nån unik grav. Ja har nog aldrig tömt min mage så här mkt som ja gör nu.

Har nu i snart tre veckor från och till vart extremt dålig i magen. Ja har lessnat nu... de är inge kul. Ja tror hellre föredrar att va förstoppad.

Och ja äter inga järntabletter eller nånting som kan ha nån sorts påverkan på de hela.



Usch ja.

Äntligen är de snart sov tajm. Sitter åh glor på lyxfällan nu. Suck. de kan va så att de så patetiskt när dom ska sitta och böla i tv. typ som "åååååh de är så synd om oss..vi har inga pengar" skyll er själva...ni har satt er själva i den situationen....


Efter lyxfällan ska ja dimpa ner i säng och dra på en film på lappen här. Somnar förhoppningsvis till den. Och om min damp katt slutar leva om så funkar de bättre att somna me. Siri lever ut nånting, ja vet inte vad, ger mig faan på att hon har spöken i skallen. Ibland kan hon "roa" sig me att bara springa runt i 290 och ska leka under mattorna, jama som en idiot, upp på soffan, tok stirra upp i taket, ner på golvet i 290, under köksbordet och så fram i 290... de är som att hon jagar nånting.
jagar saker både på golvet och uppe i taket...
Hon är läskig katten.

Tacka vettja Kurre, han ligger bara åh surar för att han inte fick gå ut.. ha!

Nu- back to lyxfällan.

God natt!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0