Ska de va så ska de va..

exakt!



Va jädra skönt de där för huden måste jag säga.
Ja har fått extrem konstig hy i ansiketet. De är som att halva facets hy är fet och andra halvan är torr.
För på hakan och runt näsan är jag torr(ser nästan ut som utslag)
Så här dålig hy har jag aldrig haft.
Jag går inte ens ut utan foundation nu. Förr kunde jag göra de...
Usch.
Må detta va över snart.
Ett ännu problem va när jag skulle tvätta bort de där eländet. Va tvungen att stå böjd framåt en stund, de va inte skönt varken för magen eller ryggen!

Snart tänker jag hoppa i säng, fick endast ca 3 timmars sömn inatt. Tack vare Kurre. Men nu är alla djur inne inklusive Stoffe! Så nu kan jag slappna av och soooova.

Go natt!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0