Lite kul

va in på growing people och kollade va de stod om man är gravid i v33. Så här stod de:

Det är bara en och en halv månad kvar och du kan drabbas av städmani. Allt ska rensas, städas och sorteras. Allt ska fixas klart så att du slipper tänka på det sedan. En del kvinnor kan drabbas av separationsångest, hur blir livet utan magen. Det kan vara en tid av mycket känslor. Förväntan, längtan, oro och förvärkar.

Många blivande mammor känna sig stora och klumpiga med svullna
fötter och anklar. Om du trycker in ett finger över ankeln några sekunder så blir det en grop kvar när du tar bort fingret - det är ett typiskt tecken på att det är ödem. Vanligen är svullnaden betydligt mindre när du stiger ur sängen på morgonen


Hm....städmani? Neee ja lär nog aldrig drabbas av städmani. Inte ens om jag har ett helt fotbollslag i magen. Men nog faan känner jag mig klumpig me mina svullna fötter och ömma rygg. 
usch usch. jag bara längtar efter bebis mer och mer nu, så nån ångest har ja då inte. Inte idag iaf...  

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0